برگزاری آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی در ساری 
کد خبر: 4200322
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

برگزاری آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی در ساری 

آیین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز ۲۸ بهمن‌ماه به میزبانی مازندران در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از مازندران، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در آیین افتتاحیه رزمایش کشوری و تخصصی جهادگران فاطمی که به میزبانی مازندران امروز، 28 بهمن‌ماه در سالن جلسات ستاد سپاه کربلا برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تحسین همت والای مردم شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب، بسیج معطوف به کارت بسیج نیست هر کس دلش برای انقلاب بتپد و خدمت به مردم و محرومین را دغدغه بداند، بسیجی است.

وی با تأکید بر اینکه ملاک عمل خدمتگزاری است نه کارت بسیج، گفت: سازمان بسیج سازندگی در قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی به‌دنبال پروژه‌های کوچک، زودبازده و عام المنفعه و کاملاً غیرانتفاعی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه خدمت و امیدآفرینی رویکرد مهم و اصلی سند اعتلای بسیج است، تصریح کرد: در قالب این رزمایش ۴۴۰ برنامه متنوع با مشارکت هزار و ۱۰۰ مهندس و با همکاری و نقش‌آفرینی ۲۶۰ دستگاه اداری، اجرایی و فنی و مهندسی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.رزمایش جهادگران فاطمی به‌صورت عام برگزار می‌شود و همه گروه‌های جهادی در آن شرکت می‌کنند.

سردار زهرایی با بیان اینکه رزمایش دوم رزمایش تخصصی جهادگران است که به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود، افزود: امروز به میزبانی مازندران و به‌صورت سراسری بسیج مهندسان عمران و معماری رزمایش خود را با حضور ۲۰۰ گروه جهادی و هزار و ۲۰۰ مهندس بسیجی برگزار کردند.

وی از اجرای طرح یک خدمت و یک کالا ویژه مهندسین خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی تخصصی عمرانی نیز باید برای اجرای پروژه‌ها نام‌نویسی و گواهی صلاحیت دریافت کنند.این جشنواره امسال قشری و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه هر قشر حداقل می‌تواند پنج اثر و حداکثر ۲۱ اثر به این جشنواره ارسال کند، ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز بسیج سازندگی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و تقویت مشارکت عمومی، اظهار امیدواری کرد: خروجی فعالیت‌های جهادگران فاطمی به امید آفرینی و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ختم شود. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: خدمات بسیاری از میز خدمت گرفته تا مشاوره‌های مهندسی به عامه مردم داده می‌شود و بخش اعظم این رزمایش انسجام بخشی بین گروه‌های جهادی تخصصی عمرانی است تا افراد مؤثر و انقلابی در بدنه مهندسین بسیجی شناخته شوند تا شبکه‌ای از این ایثارگران و بسیجیان ایجاد شود و برای‌شان گواهی صلاحیت صادر شود.

انتهای پیام
captcha